اگر نمی توانید تصمیم بگیرید که کدام موضوع را انتخاب کنید، با لیست موضوع پایان نامه بازاریابی ما همراه باشید.
- تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر عملکرد برند
- ایجاد شهرت و ارزش ویژه برند از طریق CRS
- چگونه تاکتیک های رسانه های اجتماعی متقاعد کننده به تعامل مشتری شکل می دهد
- تأثیر آگاهی از برند بر خرید مجدد محصول
- رفتار خرید آنی و تاثیر رسانه های اجتماعی: تجزیه و تحلیل مقایسه ای
- تأثیر خرید آنلاین و تصمیم گیری بر فرآیند فکری مشتریان
- ظهور رسانه های اجتماعی بر بازاریابی، برندسازی و سبک زندگی تأثیر می گذارد
- بازاریابی تأثیرگذار: چگونه ارزش پیام و اعتبار بر اعتماد مصرف کنندگان به محتوای برند در رسانه های اجتماعی تأثیر می گذارد
- چگونه واقعیت افزوده تصمیمات بازاریابی را برای افزایش تجربه خدمات آنلاین تغییر داده است
- بهبود فرآیند تصمیم گیری آنلاین با استفاده از واقعیت افزوده
- ادراک مشتری نسبت به خرید آنلاین
- مولفه هایی که به ایجاد رابطه با مشتریان شما کمک می کند
- تجارت الکترونیک و کارآفرینی در بازاریابی یک صنعت خاص
- چگونه درک مصرف کننده از شخصیت برند را مشخص کنیم؟
جدیدترین موضوعات پایان نامه بازاریابی سال ۲۰۲۳
- ارزیابی تاثیر بازاریابی بر تعداد فروش در یک سازمان.
- نقش بازاریابی در کمک به سازمان ها و برندها برای حفظ مشتریان.
- ارزیابی اثربخشی بازاریابی که ویژگیهای یک محصول را در عصر مدرن امروزی شکل میدهد.
- تجزیه و تحلیل کمپین بازاریابی استراتژیک در بازاریابی دیجیتال و رسانه های اجتماعی
- تعیین تاثیر بازاریابی درونگرا و برونگرا.
- همگرایی و واگرایی در رفتار مصرف کننده
- اثرات ادراکات مصرف کننده از تجربه برند در سطح وب
- اثربخشی استراتژی آمیخته بازاریابی اجتماعی
- نقش بازاریابی رابطه مند در استراتژی بازاریابی رقابتی
- ادراک مصرف کننده از بسته بندی محصول
- تعیین موقعیت و قیمت گذاری یک خط محصول
شماره تماس 09142435317
