بررسی عوامل مؤثر بر میزان صادرات محصول x
• بررسی عوامل مؤثر بر صادرات محصول x دراستانهای …….
• بررسی نگرش صادر کنندگان در مورد تأثیر عوامل تولید، بازاررسانی و اطلاع رسانی به بازار بر صادرات محصول x در شهرستان ……………
• تجزیه و تحلیل عوامل داخلی برای کسب مزیت رقابتی در شرکت x
• امکان سنجی استقرار تجارت الکترونیک در صنایع شرکت x
• بررسی ارتباط همکاری و عملکرد در بین مؤسسات صنایع دستی شهر …….(مورد مطالعه : …….)
• بررسی موانع توسعه و صادرات محصول x ایران
• انتخاب آمیخته بازاریابی مناسب با استفاده از تکنیک AHP با رویکرد برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی مطالعه موردی : شرکت x
• بررسی تأثیر خصوصی سازی بر بهبود عملکرد واحدهای خصوصی شده شرکت مخابرات شهرستان x
• مطالعه ویژگی های کارآفرینی مدیران ارشد صنایع x.
• تکنولوژی اطلاعات و تأ ثیر آن بر اشتغال (مطالعه موردی: استان x)
• بررسی نقش سیستم های اطلاعات بازاریابی در فرآیند تدوین استراتژی شرکتهای موجود در فهرست x
• بررسی تأثیر مدیریت بازاریابی بر افزایش فروش داخلی و جهانی محصول x
• بررسی عوامل مؤثر بر نگرش خریداران محصول x با نام های تجاری متفاوت در شهر x
• بررسی عوامل مؤثر بر ترجیح مشتریان در انتخاب یک بانک دولتی در شهر x
• بررسی اثر بخشی فعالیتهای ترویجی انجام شده در زمینه بیمه های عمر توسط صنعت بیمه
• بررسی تاثیر تجارت الکترونیک بر توسعه صادرات محصول x
• بررسی رابطه بین کیفیت برنامه ریزی بازاریابی با عملکردصنایع مواد غذایی در شهر x
• مطالعه عوامل موثر بر ترجیح مشتریان درانتخاب محصول x با استفاده از فرایند تحلیل سلسله مراتبی مطالعه موردی:x
- بررسی کارایی پرتفوی (سبد سهام) بیمه x
- بررسی موقعیت و جایگاه بازار شرکت x و ارائه استراتژی های مرتبط با آن با استفاده از ماتریس ارزیابی موقعیت و اقدام استراتژیک
- بررسی تأثیر مدل EFQM به عملکرد شرکت x
- قیمت گذاری استراتژیک برای محصول x شرکت x در منطقه x
- بررسی تاثیر تجارت الکترونیک بر توسعه صادرات صنعت x
- بررسی عوامل موثر بر استنباط گردشگران خارجی در مورد وجهه ایران به عنوان یک مقصد گردشگری
- بررسی تاثیر تبلیغات تجاری بر آگاهی و عمل خرید بیمه گذاران در زمینه بیمه های x در شهر x
- بررسی تاثیر مدیریت با مشتری بر کسب مزیت رقابتی بانک x
- بررسی آمادگی شرکت x جهت پذیرش مدیریت ارتباط با مشتری
- بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان بانک x در شهر x
- اندازه گیری کیفیت خدمات بانکی با استفاده از مدل سروکوال در بانک x شهر x
- رتبه بندی عوامل آمیخته بازاریابی در تصمیم خرید مصرف کنندگان محصول x
- بررسی عوامل موثربر انگیزش کارکنان شرکت x بر اساس تئوری هرزبرگ
- تعیین وضعیت مدیریت روابط با مشتری در شرکت x
- بررسی عوامل مؤثر بر تصمیم خرید خودرو x
- عوامل موثر بر عملکرد تیم های مراقبت پرواز در فرودگاه x
- رتبه بندی عوامل بازاریابی موثر بر کانال توزیع صادرات محصول x
- رابطه بین نگرش مشتریان و انتخاب آن ها در خرید محصول x
- فضیلت های اخلاقی بازاریابی: بررسی دیدگاه متخصصین بازایابی و جامعه مصرف کننده
- بررسی تأثیر مدیریت رابطه با مشتری (CRM) بر عملکرد کلی مؤسسات مالی شهر x
- بررسی عوامل موثر بر قصد ترک خدمت کارکنان در شرکت x
- تأثیر سودآوری در تأمین مسئولیت اجتماعی سازمان : بررسی دیدگاه کارکنان و مشتریان شرکت x
- آمادگی برای پیاده سازی مدیریت روابط با مشتری؛ مطالعه ی موردی بانک x
- تاثیر ابزارهای پیشبرد فروش بر واکنشهای پس از خرید مصرف کنندگان مواد غذایی (مورد مطالعه: فروشگاههای x )
- رابطه بین کیفیت خدمات و ارزش نام تجاری در هتلهای چهار ستاره و پنج ستاره استانهای x
- موانع و چالشهای توسعه گردشگری داخلی در استان x
- شکاف های داخلی کیفیت خدمات و تحلیل ارتباط آن با رضایتمندی شغلی کارکنان در صنعت بیمه (مورد مطالعه: شرکت بیمه x)
- تعیین و اولویت بندی عوامل رضایتمندی نمایندگی های فروش شرکت x بر اساس روش FAHP
- طراحی یک مدل مفهومی برای پذیرش تجارت الکترونیک در موسسات کوچک و متوسط صنعتی شهر
- ارائه یک مدل تلفیقی از تحلیل SWOT، به منظور تحلیل استراتژیک مشتری محور مورد مطالعه : بانک x
- مقایسه اثربخشی شرکتهای بیمه خصوصی و دولتی از دیدگاه رضایت بیمه گذاران در شهر x با تاکید بر بخش خسارت بیمه x
شماره تماس 09142435317