موضوعات پیشنهادی پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی-تبریز

بررسی عوامل مؤثر بر میزان صادرات محصول x
•    بررسی عوامل مؤثر بر صادرات محصول x دراستانهای …….
•    بررسی نگرش صادر کنندگان در مورد تأثیر عوامل تولید، بازاررسانی و اطلاع رسانی به بازار بر صادرات محصول x در شهرستان ……………
•    تجزیه و تحلیل عوامل داخلی برای کسب مزیت رقابتی در شرکت x
•    امکان سنجی استقرار تجارت الکترونیک در صنایع شرکت x
•    بررسی ارتباط همکاری و عملکرد در بین مؤسسات صنایع دستی شهر …….(مورد مطالعه : …….)
•    بررسی موانع توسعه و صادرات محصول x ایران
•    انتخاب آمیخته بازاریابی مناسب با استفاده از تکنیک AHP با رویکرد برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی مطالعه موردی : شرکت x
•    بررسی تأثیر خصوصی سازی بر بهبود عملکرد واحدهای خصوصی شده شرکت مخابرات شهرستان x
•    مطالعه ویژگی های کارآفرینی مدیران ارشد صنایع x.
•    تکنولوژی اطلاعات و تأ ثیر آن بر اشتغال (مطالعه موردی: استان x)
•    بررسی نقش سیستم های اطلاعات بازاریابی در فرآیند تدوین استراتژی شرکتهای موجود در فهرست x
•    بررسی تأثیر مدیریت بازاریابی بر افزایش فروش داخلی و جهانی محصول x
•    بررسی عوامل مؤثر بر نگرش خریداران محصول x با نام های تجاری متفاوت در شهر x
•    بررسی عوامل مؤثر بر ترجیح مشتریان در انتخاب یک بانک دولتی در شهر x
•    بررسی اثر بخشی فعالیتهای ترویجی انجام شده در زمینه بیمه های عمر توسط صنعت بیمه
•    بررسی تاثیر تجارت الکترونیک بر توسعه صادرات محصول x
•    بررسی رابطه بین کیفیت برنامه ریزی بازاریابی با عملکردصنایع مواد غذایی در شهر x
•    مطالعه عوامل موثر بر ترجیح مشتریان درانتخاب محصول x با استفاده از فرایند تحلیل سلسله مراتبی مطالعه موردی:x

  • بررسی کارایی پرتفوی (سبد سهام) بیمه x
  • بررسی موقعیت و جایگاه بازار شرکت x و ارائه استراتژی های مرتبط با آن با استفاده از ماتریس ارزیابی موقعیت و اقدام استراتژیک
  • بررسی تأثیر مدل EFQM به عملکرد شرکت x
  • قیمت گذاری استراتژیک برای محصول x شرکت x در منطقه x
  • بررسی تاثیر تجارت الکترونیک بر توسعه صادرات صنعت x
  • بررسی عوامل موثر بر استنباط گردشگران خارجی در مورد وجهه ایران به عنوان یک مقصد گردشگری
  • بررسی تاثیر تبلیغات تجاری بر آگاهی و عمل خرید بیمه گذاران در زمینه بیمه های x در شهر x
  • بررسی تاثیر مدیریت با مشتری بر کسب مزیت رقابتی بانک x
  • بررسی آمادگی شرکت x جهت پذیرش مدیریت ارتباط با مشتری
  • بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان بانک x در شهر x
  • اندازه گیری کیفیت خدمات بانکی با استفاده از مدل سروکوال در بانک x شهر x
  • رتبه بندی عوامل آمیخته بازاریابی در تصمیم خرید مصرف کنندگان محصول x
  • بررسی عوامل موثربر انگیزش کارکنان شرکت x بر اساس تئوری هرزبرگ
  • تعیین وضعیت مدیریت روابط با مشتری در شرکت x
  • بررسی عوامل مؤثر بر تصمیم خرید خودرو x
  • عوامل موثر بر عملکرد تیم های مراقبت پرواز در فرودگاه x
  • رتبه بندی عوامل بازاریابی موثر بر کانال توزیع صادرات محصول x
  • رابطه بین نگرش مشتریان و انتخاب آن ها در خرید محصول x
  • فضیلت های اخلاقی بازاریابی: بررسی دیدگاه متخصصین بازایابی و جامعه مصرف کننده
  • بررسی تأثیر مدیریت رابطه با مشتری (CRM) بر عملکرد کلی مؤسسات مالی شهر x
  • بررسی عوامل موثر بر قصد ترک خدمت کارکنان در شرکت x
  • تأثیر سودآوری در تأمین مسئولیت اجتماعی سازمان : بررسی دیدگاه کارکنان و مشتریان شرکت x
  • آمادگی برای پیاده سازی مدیریت روابط با مشتری؛ مطالعه ی موردی بانک x
  • تاثیر ابزارهای پیشبرد فروش بر واکنش‎های پس از خرید مصرف ‎کنندگان مواد غذایی (مورد مطالعه: فروشگاههای x )
  • رابطه بین کیفیت خدمات و ارزش نام تجاری در هتل‌های چهار ستاره و پنج ستاره استان‌های x
  • موانع و چالش‌های توسعه گردشگری داخلی در استان x
  • شکاف ‌های داخلی کیفیت خدمات و تحلیل ارتباط آن با رضایتمندی شغلی کارکنان در صنعت بیمه (مورد مطالعه: شرکت بیمه x)
  • تعیین و اولویت بندی عوامل رضایتمندی نمایندگی های فروش شرکت x بر اساس روش FAHP
  • طراحی یک مدل مفهومی برای پذیرش تجارت الکترونیک در موسسات کوچک و متوسط صنعتی شهر
  • ارائه یک مدل تلفیقی از تحلیل SWOT، به منظور تحلیل استرات‍‍ژیک مشتری محور مورد مطالعه : بانک x
  • مقایسه اثربخشی شرکت‎های بیمه خصوصی و دولتی از دیدگاه رضایت بیمه‎ گذاران در شهر x با تاکید بر بخش خسارت بیمه x



شماره تماس 09142435317


انجام پایان نامه ارشد مدیریت بازرگانی | مشاوره تضمینی پایان نامه مدیریت  بازرگانی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد