انجام پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی -تبریز-عجب شیر

برای انتخاب موضوع پایان نامه کارشناسی ارشد بازاریابی، موضوعات تحقیقاتی را فهرست کردیم. اما در اینجا چند موضوع کاربردی بیشتر مخصوص دانشجویان کارشناسی ارشد بازاریابی را فراهم کرده ایم.

  1. عوامل تعیین کننده رضایت مشتری در کیفیت مراقبت های بهداشتی
  2. عوامل شخصیتی و توانایی در عملکرد فروش
  3. مدیریت ارتباط با مشتری و حفظ مشتری
  4. آیا برچسب ها بر تصمیم خرید محصول غذایی تأثیر می گذارند؟
  5. آیا برچسب های ارگانیک در درک مشتری از طعم محصول تاثیر می گذارند؟
  6. رفتار مصرف کننده نسبت به بسته بندی جدید محصولات
  7. ادراک منصفانه قیمت چگونه در فرهنگ متفاوت است؟
  8. آیا فرهنگ می تواند بر قیمت ها تأثیر بگذارد. مطالعه بین فرهنگی قیمت خرید و خرده فروشی
  9. تفاوت فرهنگی در راهبردهای برندسازی
  10. وفاداری کاربران در جوامع آنلاین
  11. تاثیر اعتبار برند بر وفاداری مشتری
  12. چگونه ویژگی های محصول و هدایای تبلیغاتی تبلیغات شفاهی را شکل می دهد
  13. تأثیر رفتاری یک کمپین تبلیغاتی برای ترویج استفاده از کمربند ایمنی
  14. آیا زبان می تواند هویت محصول را اثبات کند.
  15. نقش اینستاگرام برای بازاریابی بهتر برای مشاغل کوچک
  16. تعیین استراتژی بازاریابی برای بلک فرایدی
  17. آیا بازاریابی منفی یک شکل معتبر از بازاریابی است؟
  18. نقش هدایای تبلیغاتی در تقویت بازاریابی دهان به دهان
  19. تاکتیک های اعمال شده توسط شرکت ها برای افزایش مشارکت مشتری در رویدادهای بازاریابی
  20. موانع رایجی که هر استارتاپی باید برای افزایش فروش از آن عبور کند
  21. نقش برنامه ریزی استراتژیک در تقویت بازاریابی رسانه های اجتماعی
  22. چگونه تاکتیک های بازاریابی قربانی الگوریتم های رسانه های اجتماعی می شوند؟
  23. تفاوت بین کیفیت سرنخ ها از سایت های رسانه های اجتماعی مختلف
  24. چگونه شرکت ها از طریق استراتژی های بازاریابی با مشتریان ارتباط عاطفی برقرار می کنند؟
  25. طنز در بازاریابی چگونه در جلب توجه مشتریان نقش دارد؟


شماره تماس 09142435317

انجام پایان نامه مدیریت - مرکز مشاوره و راهنمایی انجام پایان نامه و سمینار

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد