برای انتخاب موضوع پایان نامه کارشناسی ارشد بازاریابی، موضوعات تحقیقاتی را فهرست کردیم. اما در اینجا چند موضوع کاربردی بیشتر مخصوص دانشجویان کارشناسی ارشد بازاریابی را فراهم کرده ایم.
- عوامل تعیین کننده رضایت مشتری در کیفیت مراقبت های بهداشتی
- عوامل شخصیتی و توانایی در عملکرد فروش
- مدیریت ارتباط با مشتری و حفظ مشتری
- آیا برچسب ها بر تصمیم خرید محصول غذایی تأثیر می گذارند؟
- آیا برچسب های ارگانیک در درک مشتری از طعم محصول تاثیر می گذارند؟
- رفتار مصرف کننده نسبت به بسته بندی جدید محصولات
- ادراک منصفانه قیمت چگونه در فرهنگ متفاوت است؟
- آیا فرهنگ می تواند بر قیمت ها تأثیر بگذارد. مطالعه بین فرهنگی قیمت خرید و خرده فروشی
- تفاوت فرهنگی در راهبردهای برندسازی
- وفاداری کاربران در جوامع آنلاین
- تاثیر اعتبار برند بر وفاداری مشتری
- چگونه ویژگی های محصول و هدایای تبلیغاتی تبلیغات شفاهی را شکل می دهد
- تأثیر رفتاری یک کمپین تبلیغاتی برای ترویج استفاده از کمربند ایمنی
- آیا زبان می تواند هویت محصول را اثبات کند.
- نقش اینستاگرام برای بازاریابی بهتر برای مشاغل کوچک
- تعیین استراتژی بازاریابی برای بلک فرایدی
- آیا بازاریابی منفی یک شکل معتبر از بازاریابی است؟
- نقش هدایای تبلیغاتی در تقویت بازاریابی دهان به دهان
- تاکتیک های اعمال شده توسط شرکت ها برای افزایش مشارکت مشتری در رویدادهای بازاریابی
- موانع رایجی که هر استارتاپی باید برای افزایش فروش از آن عبور کند
- نقش برنامه ریزی استراتژیک در تقویت بازاریابی رسانه های اجتماعی
- چگونه تاکتیک های بازاریابی قربانی الگوریتم های رسانه های اجتماعی می شوند؟
- تفاوت بین کیفیت سرنخ ها از سایت های رسانه های اجتماعی مختلف
- چگونه شرکت ها از طریق استراتژی های بازاریابی با مشتریان ارتباط عاطفی برقرار می کنند؟
- طنز در بازاریابی چگونه در جلب توجه مشتریان نقش دارد؟
شماره تماس 09142435317
