مطالعه در مورد طرح مرکز آموزش و نگهداری کودکان استثنائی
طراحی یک مجتمع آموزشی برای کودکان استثنائی ناشنوا
کیفیت زندگی مادران کودکان استثنایی و عوامل موثر بر آن( مطالعه موردی شهرستان مهاباد)
مقایسه توزیع درجه خویشاوندی والدین در کودکان استثنایی و عادی
فلسفه آموزش خانواده کودکان استثنائی
بررسی و مطالعه مسائل کودکان استثنائی و تربیت آنان
مقایسه برنامههای آموزشی رشته کودکان استثنائی دانشگاه تربیت معلم با مراکز تربیت معلم کودکان استثنائی
رابطه سبک مقابله اسلامی با شادکامی در والدین کودکان استثنایی مقطع ابتدایی شهر بم
تحلیل محتوای کتابهای علوم پنجم و ششم کودکان استثنایی از حیث میزان توجه به مولفه های کیفیت زندگی
تاثیر ذهن آگاهی بر کنترل هیجانی و امید در مادران کودکان استثنایی آموزش پذیر در مدارس استثنایی شهر مشهد
تاثیر ذهن آگاهی بر کنترل هیجانی و امید در مادران کودکان استثنایی آموزش پذیر در مداری استثنایی شهر مشهد
مقایسه سرسختی روانشناختی و معنای زندگی در مادران دارای کودکان استثنایی و عادی آموزش و پرورش ناحیه ۱ شهرستان
بررسی و مقایسه تاثیرات عوامل محیطی بعد از تولد در بروز عقبماندگی ذهنی خفیف میان دانشآموزان پایه اول و آمادگی آموزشگاههای عادی و استثنائی استان مازندران
مقایسه سبکهای دلبستگی در جوانان دارای نقایص بینایی، شنوایی، عقبماندهی ذهنی مرزی، تیزهوش و عادی
بررسی اثربخشی آموزش والدین بر میزان علائم نافرمانی در کودکان دارای علائم اختلال نافرمانی مقابلهای
مقایسه همبستگی بین زبان بیانی و دریافتی در دانش آموزان دختر تیزهوش و عادی مقطع ابتدایی
اثر بخشی آموزش مهارتهای زندگی بر سازگاری اجتماعی و عزت نفس دانش آموزان پسرعقب مانده ذهنی مقطع
مقایسه تاثیر روش های آموزش فرایند و آموزش تکلیف – فرایند بر عملکرد املانویسی در دانش آموزان پایههای سوم و چهارم مقطع
عوامل مهم در ایجاد ارتباط روشن، متقاعدسازی، شکستن مقاومت در کودکان خیابانی
تاثیر موسیقی بر اصلاح رفتار کودکان عقب مانده ذهنی با توجه به برابرسازی فرصتها
اثربخشی روش آموزشی کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی در ارتقای تعامل مادر کودک در مادران دانش آموزان کم توان ذهنی
مقایسه استفاده ازیک دست و دو دست و تأثیر برتری جانبی در سرعت بریل خوانی دانش آموزان نابینا پایه های چهارم و پنجم ابتدایی
مقایسه اثربخشی روشهای چند حسی فرنالد و اورتون بر عملکرد خواندن دانش آموزان نارساخوان پسر پایه سوم ابتدایی
تأثیر روش یکپارچگی حسی و آموزش مهارت های ادراکی-حرکتی بر مشکلات حرکتی کودکان نارساخوان پایه های اول تا سوم مقطع ابتدایی
بررسی تاثیر روش محدودیت درمانی بر الگوهای اندام فوقانی کودکان فلج مغزی
بررسی تاثیرتحریکات همزمان حس سطحی و عمقی بر بهبود عملکرد اندام فوقانی کودکان فلج مغزی. مقطع کارشناسی ارشد
شماره تماس 09142435317
تاثیر تلفیق محدودیت درمانی با درمان فشرده دو طرفه دست-بازو بر مهارتهای ظریف اندام فوقانی
بررسی روایی و پایایی سیستم طبقه بندی توانایی دستی در کودکان فلج مغزی
بررسی روایی و پایایی نسخه فارسی پرسشنامه نگرش مراقب و شاخص سلامت زندگی کودک با ناتوانایی شدید رشدی
بررسی اثر بخشی روش آموزش پاسخهای محوری با استفاده از همسالان بر تعاملات اجتماعی و ارتباط کلامی کودکان اتیستیکی مقطع
بررسی آگاهی واج شناختی دانش آموزان دو زبانه کم توان ذهنی در زبان سواد آموزی
بررسی مقایسه ای کیفیت زندگی کم توانان ذهنی شدید در منزل و مراکز نگهداری