در این بخش قصد داریم به ارائه موضوعات پایان نامه و تحقیق در زمینه علوم ارتباطات اجتماعی بپردازیم:
- بررسی جایگاه آینده پژوهی در مدیریت رسانه.
- بررسی کاربرد نظریه های ارتباطات در مدیریت رسانه.
- بررسی نقش فنّاوریهای نوین ارتباطی در مدیریت رسانه.
- بررسی وضعیت آموزش و پژوهش مدیریت رسانه در ایران.
- بررسی راهبردهای رسانه ای برای سازمان صدا و سیما در فضای ملی، جهان اسلام، منطقه ای و جهانی.
- تاثیر پیام های ویروسی بر سرعت انتقال پیام در فرایند ارتباطات رسانه ای.
- تاملی بر نظریه های جامعه شناسی استفاده از فناوری های اطلاعاتی و ارتباطی (اشاعه، نوآوری، تصاحب).
- بررسی تاثیر استفاده از تلفن همراه بر شکل گیری هویت شخصی مدرن در نوجوانان و جوانان.
- بررسی و نقش تاثیر فناوری های نوین رسانه ای بر «قطب خبری» شدن تلویزیون در جامعه.
- بررسی فرصت ها و تهدیدهای پادکستینگ برای رادیو در ایران از دیدگاه کارشناسان و کارگزاران ارتباطات مطالعه موردی: —- .
- تجزیه و تحلیل معیاریِ استفاده ی استراتژیک از رسانه های اجتماعی در شرکت های مطالعه موردی: —- .
- بررسی و تعیین تاثیر نقش رسانه ها در رشد هویت ملی نوجوانان مطالعه موردی: —- .
- بررسی هویت فرهنگی در مجموعه های تلویزیونی ایرانی مطالعه موردی: —- .
- بررسی و نقش اینترنت بر درگیر شدگی مدنی شهروندان مطالعه موردی: —- .
- تاملی بر نقش رسانه ملی در رصد و مدیریت بحران های پنهان اجتماعی: —- .
- بررسی و نقش رسانه های گروهی در کاهش عوارض روان شناختی ناشی از بحران و ایجاد آرامش در جامعه.
- نقد و بررسی نظریه های موجود درباره نقش رسانه ها در مدیریت بحران با تاکید بر نظریه.
برای دریافت موضوعات جدیدتر و کامل تر و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.
شماره تماس 09142435317