پایان نامه ، پروژه و پروپوزال -کودکان استثنائی-تبریز

  1. مطالعه در مورد طرح مرکز آموزش و نگهداری کودکان استثنائی
  2. طراحی یک مجتمع آموزشی برای کودکان استثنائی ناشنوا
  3. کیفیت زندگی مادران کودکان استثنایی و عوامل موثر بر آن( مطالعه موردی شهرستان مهاباد)
  4. مقایسه توزیع درجه خویشاوندی والدین در کودکان استثنایی و عادی
  5. فلسفه آموزش خانواده کودکان استثنائی
  6. بررسی و مطالعه مسائل کودکان استثنائی و تربیت آنان
  7. مقایسه برنامه‌های آموزشی رشته کودکان استثنائی دانشگاه تربیت معلم با مراکز تربیت معلم کودکان استثنائی
  8. رابطه سبک مقابله اسلامی با شادکامی در والدین کودکان استثنایی مقطع ابتدایی شهر بم
  9. تحلیل محتوای کتابهای علوم پنجم و ششم کودکان استثنایی از حیث میزان توجه به مولفه های کیفیت زندگی
  10. تاثیر ذهن آگاهی بر کنترل هیجانی و امید در مادران کودکان استثنایی آموزش پذیر در مدارس استثنایی شهر مشهد
  11. تاثیر ذهن آگاهی بر کنترل هیجانی و امید در مادران کودکان استثنایی آموزش پذیر در مداری استثنایی شهر مشهد
  12. مقایسه سرسختی روان‌شناختی و معنای زندگی در مادران دارای کودکان استثنایی و عادی آموزش و پرورش ناحیه ۱ شهرستان
  13. بررسی و مقایسه تاثیرات عوامل محیطی بعد از تولد در بروز عقب‌ماندگی ذهنی خفیف میان دانش‌آموزان پایه اول و آمادگی آموزشگاههای عادی و استثنائی استان مازندران
  14. مقایسه سبکهای دلبستگی در جوانان دارای نقایص بینایی، شنوایی، عقب‌مانده‌ی ذهنی مرزی، تیزهوش و عادی
  15. بررسی اثربخشی آموزش والدین بر میزان علائم نافرمانی در کودکان دارای علائم اختلال نافرمانی مقابله‌ای
  16. مقایسه همبستگی بین زبان بیانی و دریافتی در دانش آموزان دختر تیزهوش و عادی مقطع ابتدایی
  17. اثر بخشی آموزش مهارتهای زندگی بر سازگاری اجتماعی و عزت نفس دانش آموزان پسرعقب مانده ذهنی مقطع
  18. مقایسه تاثیر روش های آموزش فرایند و آموزش تکلیف – فرایند بر عملکرد املانویسی در دانش آموزان پایه‌های سوم و چهارم مقطع
  19. عوامل مهم در ایجاد ارتباط روشن، متقاعدسازی، شکستن مقاومت در کودکان خیابانی
  20. تاثیر موسیقی بر اصلاح رفتار کودکان عقب مانده ذهنی با توجه به برابرسازی فرصتها
  21. اثربخشی روش آموزشی کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی در ارتقای تعامل مادر کودک در مادران دانش آموزان کم توان ذهنی
  22. مقایسه استفاده ازیک دست و دو دست و تأثیر برتری جانبی در سرعت بریل خوانی دانش آموزان نابینا پایه های چهارم و پنجم ابتدایی
  23. مقایسه اثربخشی روشهای چند حسی فرنالد و اورتون بر عملکرد خواندن دانش آموزان نارساخوان پسر پایه سوم ابتدایی
  24. تأثیر روش یکپارچگی حسی و آموزش مهارت های ادراکی-حرکتی بر مشکلات حرکتی کودکان نارساخوان پایه های اول تا سوم مقطع ابتدایی
  25. بررسی تاثیر روش محدودیت درمانی بر الگوهای اندام فوقانی کودکان فلج مغزی
  26. بررسی تاثیرتحریکات همزمان حس سطحی و عمقی بر بهبود عملکرد اندام فوقانی کودکان فلج مغزی. مقطع کارشناسی ارشد


شماره تماس 09142435317


بهترین روانشناسان بالینی در شیراز + شماره تماس و آدرس - پزشک شهر

  1. تاثیر تلفیق محدودیت درمانی با درمان فشرده دو طرفه دست-بازو بر مهارتهای ظریف اندام فوقانی
  2. بررسی روایی و پایایی سیستم طبقه بندی توانایی دستی در کودکان فلج مغزی
  3. بررسی روایی و پایایی نسخه فارسی پرسشنامه نگرش مراقب و شاخص سلامت زندگی کودک با ناتوانایی شدید رشدی
  4. بررسی اثر بخشی روش آموزش پاسخهای محوری با استفاده از همسالان بر تعاملات اجتماعی و ارتباط کلامی کودکان اتیستیکی مقطع
  5. بررسی آگاهی واج شناختی دانش آموزان دو زبانه کم توان ذهنی در زبان سواد آموزی
  6. بررسی مقایسه ای کیفیت زندگی کم توانان ذهنی شدید در منزل و مراکز نگهداری



شماره تماس 09142435317


انجام بهترین پایان نامه ارشد روانشناسی(پشتیبانی کامل) - انجام بهترین  پروپوزال روانشناسی ارشد

مشاوره نگارش و انجام پایان نامه روانشناسی بالینی-تبریز

سخت یا آسان بودن انجام پایان نامه روان‌شناسی بالینی مانند هر پایان نامه‌ای بسته به عملکرد دانشجویان متفاوت است؛ اگر دانشجویان با آگاهی از قواعد و اصول نگارش پایان نامه و استفاده از تجارب متخصصان و البته راهنمایی استادان پایان‌نامه‌شان را انجام دهند، دچار اشتباه‌های رایج نخواهند شد و سریع‌تر و سهل‌تر آن را به سرانجام خواهند رساند. بر این اساس، مشاوره گرفتن در این کار تحقیقاتی مهم بسیار ضروری است.



شماره تماس 09142435317

مشاوره تخصصی پایان نامه روانشناسی و علوم تربیتی

انجام پایان نامه رشته روانشناسی بالینی در مقطع ارشد و دکترا-تبریز

ب‍ازت‍وان‍ی‌ ش‍ن‍اخ‍ت‍ی‌ ب‍ا اس‍ت‍ف‍اده‌ از ک‍ام‍پ‍ی‍وت‍ر در ک‍اه‍ش‌ ن‍ق‍ائ‍ص‌ ت‍وج‍ه‍ی‌ ک‍ودک‍ان‌ م‍ب‍ت‍لا ب‍ه‌ اخ‍ت‍لال‌ ب‍ی‍ش‌ ف‍ع‍ال‍ی‌ / ن‍ق‍ص‌ ت‍وج‍ه‌ ( ن‍وع‌ ن‍ق‍ص‌ ت‍وج‍ه‌(
اب‍ع‍اد ش‍خ‍ص‍ی‍ت‍ی‌ و م‍ک‍ان‍ی‍س‍م‌ه‍ای‌ م‍ق‍اب‍ل‍ه‌ای‌ اث‍ر گ‍ذار در ع‍ود س‍وء م‍ص‍رف‌ ک‍ن‍ن‍دگ‍ان‌ م‍واد اف‍ی‍ون‍ی‌ ت‍ح‍ت‌ درم‍ان‌ ن‍گ‍ه‍دارن‍ده‌ ب‍ا م‍ت‍ادون‌
ن‍ق‍ش‌ طرح‍واره‌ه‍ای‌ ن‍اس‍ازگ‍ار اول‍ی‍ه‌ و ان‍دی‍ش‍ن‍اک‍ی‌ در ت‍ب‍ی‍ی‍ن‌ ع‍لائ‍م‌ اف‍س‍ردگ‍ی‌
س‍اخ‍ت‍ار اب‍ع‍ادی‌ ع‍لای‍م‌ اس‍ک‍ی‍زوف‍رن‍ی‍ا و راب‍طه‌ آن‌ ب‍ا س‍رش‍ت‌ و م‍ن‍ش‌
راب‍طه‌ ت‍ع‍ارض‌ ن‍ق‍ش‌ ج‍ن‍س‍ی‍ت‍ی‌ ب‍ا اب‍ع‍اد ش‍خ‍ص‍ی‍ت‌ در م‍ردان‌ ب‍ا اس‍ت‍ف‍اده‌ از ه‍ف‍ت‌ ع‍ام‍ل‍ی‌ ش‍خ‍ص‍ی‍ت‌ ک‍ل‍ون‍ی‍ن‍ج‍ر
اث‍رب‍خ‍ش‍ی‌ ب‍رن‍ام‍ه‌ ح‍ض‍ور ذه‍ن‌ م‍ب‍ت‍ن‍ی‌ ب‍ر درم‍ان‌ ش‍ن‍اخ‍ت‍ی‌ ک‍ن‍ت‍رل‌ درد ب‍ر ع‍م‍ل‍ک‍رده‍ای‌ روان‍ی‌- اج‍ت‍م‍اع‍ی‌ ب‍ی‍م‍اران‌ م‍ب‍ت‍لا ب‍ه‌ ک‍م‍ر درد م‍زم‍ن‌
اث‍رب‍خ‍ش‍ی‌ درم‍ان‌ خ‍اطره‌ پ‍ردازی‌ ان‍س‍ج‍ام‍ی‌ ب‍ر ک‍اه‍ش‌ ن‍ش‍ان‍ه‌ه‍ای‌ اف‍س‍ردگ‍ی‌ س‍ال‍م‍ن‍دان‌ م‍رک‍ز ص‍ادق‍ی‍ه‌ اص‍ف‍ه‍ان‌
ب‍ررس‍ی‌ رون‍د ش‍ک‍ل‌ گ‍ی‍ری‌ م‍ف‍ه‍وم‌ در ک‍ودک‍ان‌
وی‍ژگ‍ی‍ه‍ای‌ ش‍ک‍ل‌ گ‍ی‍ری‌ م‍ف‍ه‍وم‌ در ب‍ی‍م‍اران‌ اس‍ک‍ی‍زوف‍رن‍ی‌ در ای‍ران‌
راب‍طه‌ ب‍ی‍ن‌ اف‍س‍ردگ‍ی‌ و ک‍ن‍ت‍رل‌ درون‍ی‌  ب‍رون‍ی‌
ب‍ررس‍ی‌ خ‍ص‍وص‍ی‍ات‌ ش‍خ‍ص‍ی‍ت‍ی‌ گ‍روه‍ی‌ از م‍ادران‌ ب‍ی‍م‍اران‌ اس‍ک‍ی‍زوف‍رن‍ی‌ در ای‍ران‌
پ‍ژوه‍ش‍ی‌ در ب‍ررس‍ی‌ ارزش‌ اف‍ت‍راق‍ی‌ sc م‍ی‍زان‌ در م‍ی‍ن‍ی‌ م‍ال‍ت‌
درم‍ان‌ روان‍ش‍ن‍اخ‍ت‍ی‌ و ب‍ررس‍ی‌ ش‍ی‍وه‌ه‍ای‌ درم‍ان‌ ک‍ارای‍ی‌ آن‍ه‍ا در ب‍ی‍م‍اران‌ اس‍ک‍ی‍زو ف‍رن‍ی‍ک‌ ای‍ران‌
س‍ن‍ج‍ش‌ ه‍م‍خ‍وان‍ی‌ ک‍ل‍م‍ات‌ در ب‍ی‍م‍اران‌ اس‍ک‍ی‍زوف‍رن‍ی‍ک‌ در ای‍ران‌
ش‍ن‍اخ‍ت‌ درم‍ان‍ی‌ اف‍س‍ردگ‍ی‌
پ‍ژوه‍ش‍ی‌ در روای‍ی‌ م‍ی‍زان‌ دروغ‌ س‍ن‍ج‌ در م‍ی‍ن‍ی‌ م‍ال‍ت‌
ب‍ررس‍ی‌ ن‍ش‍ان‍ه‌ ه‍ای‌ اس‍ک‍ی‍زوف‍رن‍ی‍ا در ک‍ودک‍ان‌ و ن‍وج‍وان‍ان‌ ای‍ران‍ی‌
ب‍ررس‍ی‌ ت‍ف‍اوت‍ه‍ای‌ ش‍ن‍اخ‍ت‍ی‌ و ان‍ف‍ع‍ال‍ی‌ ک‍ودک‍ان‌ پ‍رورش‍گ‍اه‍ی‌ و غ‍ی‍ر پ‍رورش‍گ‍اه‍ی‌
م‍ق‍ای‍س‍ه‌ پ‍اس‍خ‍ه‍ای‌ ب‍ی‍م‍اران‌ اس‍ک‍ی‍زوف‍رن‍ی‍ک‌ ب‍ی‍س‍واد ب‍ا اف‍راد س‍ال‍م‌ ب‍ی‍س‍واد ب‍وس‍ی‍ل‍ه‌ آزم‍ون‌ رورش‍اخ‌
اث‍رات‌ م‍ح‍روم‍ی‍ت‌ از م‍ادر در اول‍ی‍ن‌ س‍ال‍ه‍ای‌ زن‍دگ‍ی‌ ک‍ودک‌.
ب‍ررس‍ی‌ رش‍د ق‍ض‍اوت‌ اخ‍لاق‍ی‌ در گ‍روه‍ی‌ از ک‍ودک‍ان‌ ای‍ران‍ی‌
ب‍ررس‍ی‌ ش‍ی‍وع‌ ب‍ی‍م‍اری‌ اس‍ک‍ی‍زوف‍رن‍ی‍ادر ارت‍ب‍اط ب‍ا م‍وق‍ع‍ی‍ت‌ اق‍ت‍ص‍ادی‌ اج‍ت‍م‍اع‍ی‌
ب‍ررس‍ی‌ رون‍د روان‍ی‌ ت‍رب‍ی‍ت‍ی‌ ک‍ودک‍ان‌ در ک‍رم‍ان‌
ب‍ررس‍ی‌ رش‍د م‍ف‍ه‍وم‌ زن‍دگ‍ی‌ در گ‍روه‍ی‌ از ک‍ودک‍ان‌ ای‍ران‍ی‌
ت‍ش‍خ‍ی‍ص‌ اف‍ت‍راق‍ی‌ ب‍وس‍ی‍ل‍ه‌ آزم‍ون‌ ب‍ن‍در گ‍ش‍ت‍ال‍ت‌
م‍ق‍ای‍س‍ه‌ پ‍اس‍خ‍ه‍ای‌ ب‍ی‍م‍اران‌ اس‍ک‍ی‍زوف‍رن‍ی‍ک‌ ب‍ا اف‍راد س‍ال‍م‌ ب‍وس‍ی‍ل‍ه‌آزم‍ون‌ رورش‍اخ‌
ب‍ررس‍ی‌ اخ‍ت‍لال‌ در ش‍ی‍وه‌ ت‍ف‍ک‍ر ان‍ت‍زاع‍ی‌ و ان‍ض‍م‍ام‍ی‌ در ب‍ی‍م‍اران‌ اس‍ک‍ی‍زوف‍رن‍ی‍ک‌
ب‍ررس‍ی‌ ش‍ی‍وه‌ه‍ای‌ م‍ق‍اب‍ل‍ه‌ و ف‍ش‍ار در ه‍م‍س‍ران‌ ب‍ی‍م‍اران‌ اس‍ک‍ی‍زوف‍رن‍ی‌ در م‍ق‍ای‍س‍ه‌ ب‍ا ه‍م‍س‍ران‌ خ‍ان‍واده‌ه‍ای‌ س‍ال‍م‌ ش‍ه‍ر ت‍ه‍ران‌
ب‍ررس‍ی‌ م‍ی‍زان‌ ک‍ارآی‍ی‌ روش‌ ح‍س‍اس‍ی‍ت‌ زدای‍ی‌ از طری‍ق‌ ح‍رک‍ات‌ چ‍ش‍م‍ی‌ و پ‍ردازش‌ م‍ج‍دد در درم‍ان‌ اخ‍ت‍لال‌ اس‍ت‍رس‌ پ‍س‌ از ض‍رب‍ه‌(ب‍ررس‍ی‌ م‍ی‍زان‌ ک‍ارآی‍ی‌ روش‌ح‍س‍اس‍ی‍ت‌ زدای‍ی‌ از طری‍ق‌ ح‍رک‍ات‌ چ‍ش‍م‍ی‌و پ‍ردازش‌ م‍ج‍دد در درم‍ان‌ اخ‍ت‍لال‌ اس‍ت‍رس‌ پ‍س‌ از ض‍رب‍ه‌ ن‍اش‍ی‌ از ج‍ن‍گ‌ در ب‍ی‍ن‌ ج‍ان‍ب‍ازان‌
ک‍ی‍ف‍ی‍ت‌ زن‍دگ‍ی‌ ب‍ی‍م‍اران‌ ق‍ب‍ل‌ و ب‍ع‍داز ک‍ارگ‍زاری‌ پ‍ی‍س‌ م‍ی‍ک‍ر(ب‍اطری‌ ق‍ل‍ب‌)
ت‍اث‍ی‍رآرم‍ی‍دگ‍ی‌ ع‍ض‍لان‍ی‌ ب‍رک‍اه‍ش‌ ح‍الات‌ اف‍س‍ردگ‍ی‌ واض‍طراب‌ م‍راق‍ب‍ی‍ن‌م‍ع‍ل‍ول‍ی‍ن‌ م‍رک‍ز ت‍وان‍ب‍خ‍ش‍ی‌ وردآورد س‍ازم‍ان‌ ب‍ه‍زی‍س‍ت‍ی‌ اس‍ت‍ان‌ ت‍ه‍ران‌
ب‍ررس‍ی‌ م‍ه‍ارت‍ه‍ای‌ م‍ق‍اب‍ل‍ه‌ ب‍ا اس‍ت‍رس‌ وم‍ی‍زان‌ اس‍ت‍ف‍اده‌ ازح‍م‍ای‍ت‌ اج‍ت‍م‍اع‍ی‌ دراج‍ت‍م‍اع‍ی‌ دراف‍راد۱۵-۲۵ س‍ال‍ه‌ اق‍دام‌ ک‍ن‍ن‍ده‌ ب‍ه‌ خ‍ودک‍ش‍ی‌ ش‍ه‍رای‍لام‌
ن‍ق‍ش‌ ف‍راش‍ن‍اخ‍ت‌ در ت‍ب‍ی‍ی‍ن‌ ع‍لای‍ی‍م‌ و ن‍ش‍ان‍ه‌ه‍ای‌ اض‍طراب‍ی‌
ت‍اث‍ی‍ر ت‍وان‍ب‍خ‍ش‍ی‌ ش‍ن‍اخ‍ت‍ی‌ ( ح‍اف‍ظه‌ و ت‍وج‍ه‌ ) در ک‍اه‍ش‌ ن‍ق‍ای‍ص‌ ح‍اف‍ظه‌ و ت‍وج‍ه‌ م‍ب‍ت‍لای‍ان‌ اس‍ک‍ل‍روزی‍س‌ ( ( MS
ب‍ررس‍ی‌ م‍ش‍ک‍لات‌ و اس‍ت‍رس‍ه‍ای‌ ح‍اص‍ل‌ از داش‍ت‍ن‌ ک‍ودک‌ ن‍اش‍ن‍وا و روش‍ه‍ای‌ م‍ق‍اب‍ل‍ه‌ واث‍رآن‌ ب‍ر س‍لام‍ت‌ روان‍ی‌ وال‍دی‍ن‌ در ش‍ه‍ر زاه‍دان‌
ع‍وام‍ل‌ خ‍طرس‍از خ‍ش‍ون‍ت‌ زن‍اش‍وی‍ی‌ در م‍ردان‌ و زن‍ان‌ م‍ت‍اه‍ل‌
ب‍ررس‍ی‌ م‍ق‍ای‍س‍ه‌ای‌ ت‍اث‍ی‍ر آم‍وزش‌ آرام‌س‍ازی‌ ک‍ارب‍ردی‌ و ب‍ازخ‍ورد زی‍س‍ت‍ی‌ پ‍اس‍خ‌ گ‍ال‍وان‍ی‍ک‍ی‌ پ‍وس‍ت‌ ب‍ره‍م‍ب‍س‍ت‍ه‌ه‍ای‌ روان‌ ش‍ن‍اخ‍ت‍ی‌ وزی‍س‍ت‌ش‍ن‍اخ‍ت‍ی‌ ف‍ش‍ارروان‍ی‌
م‍ق‍ای‍س‍ه‌ال‍گ‍وی‌ ت‍ش‍خ‍ی‍ص‍ی‌ ن‍ق‍اش‍ی‌ ب‍ی‍م‍اران‌ اس‍ک‍ی‍زوف‍رن‍ی‍ک‌ م‍رد۲۰-۵۰ س‍ال‍ه‌ب‍ااف‍راد اف‍س‍رده‌ و س‍ال‍م‌ م‍رد ۲۰-۵۰س‍ال‍ه‌ ب‍ااس‍ت‍ف‍اده‌ از آزم‍ون‌ p.a.d
ب‍ررس‍ی‌ ک‍ی‍ف‍ی‍ت‌ رف‍ت‍اره‍ای‌ ارت‍ب‍اطی‌ ک‍ودک‍ان‌ اوت‍ی‍س‍ت‍ی‍ک‌ ۱۲  ۴ س‍ال‍ه‌



شماره تماس 09142435317



آموزش انجام پایان نامه روانشناسی بالینی | نمونه نتیجه گیری

انجام پایان نامه روانشناسی بالینی-تبریز

اثربخشی روان درمانی گروهی بر بهبود عملکرد اجتماعی در افراد با اضطراب اجتماعی

بررسی تأثیر تمرینات ذهنی بر بهبود توجه و حافظه در افراد مبتلا به اختلال تمرکز و توجه

روانشناسی چشم انداز و سبک زندگی: ارتباط بین پرداختن به هدف‌ها و رضایت از زندگی

بررسی تأثیر خودسنجی مثبت بر افزایش اعتماد به نفس در افراد با افسردگی

ارتباط بین استفاده از شبکه‌های اجتماعی و میزان اضطراب اجتماعی در دانشجویان

بررسی رابطه بین خودپذیرشی و سلامت روان در بیماران مبتلا به بیماری‌های خطرناک

اثربخشی تحریکات الکتریکی مغز در درمان افسردگی مقاوم به درمان: یک مطالعه کنترل شده تصادفی شده

بررسی رابطه بین اضطراب، افسردگی و سلامت روان در میان کارمندان اداری

اثربخشی آموزش مهارت‌های ارتباطی بر رفتارهای اجتماعی در دانش‌آموزان دبیرستانی

بررسی رابطه بین خودشفقت و افسردگی در افراد با اختلال اضطراب عمومی

اثربخشی روان درمانی فردی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر کاهش علائم اضطراب اجتماعی در دانشجویان

تأثیر روابط پدری-فرزندی بر تعیین هویت جنسیتی در بیماران با اختلال هویت جنسیتی

بررسی تأثیر موسیقی درمانی بر کاهش علائم افسردگی در بیماران مبتلا به بیماری پارکینسون

اثربخشی درمان گروهی شناختی-رفتاری بر کاهش علائم افسردگی در بیماران مبتلا به سرطان

بررسی تأثیر خودکارآمدی بر پیشرفت در درمان اختلالات جنسی در زنان

تأثیر درمان مبتنی بر شناخت بر افزایش خودشفقت و کاهش علائم اضطراب در افراد با اختلال اضطراب فراگیر

بررسی ارتباط بین تعارض هویتی و سبک‌های مقابله در بیماران با اختلال شخصیت گرایش‌های خودمحور و نارسایی فردی

اثربخشی روان درمانی تلفیقی بر بهبود کیفیت زندگی در بیماران مبتلا به اختلالات جنسی

بررسی ارتباط بین معرفت شناسی و اختلالات خوردن در بیماران مبتلا به اختلالات رفتاری تغذیه‌ای

اثربخشی روان درمانی چند رویکردی بر بهبود کیفیت زندگی و کاهش علائم اضطراب در بیماران مبتلا به اختلالات اضطرابی

بررسی ارتباط بین ناامنی پیوندی در کودکی و اختلالات روانی در دوران بزرگسالی

اثربخشی درمان مبتنی بر رویکرد شناختی-رفتاری بر کاهش علائم اختلال وسواسی-جبری

بررسی رابطه بین شخصیت‌های مرزی و اختلالات اضطرابی و افسردگی در دانشجویان دختر

اثربخشی درمان مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر بهبود کیفیت خواب و کاهش علائم افسردگی در بیماران مبتلا به اختلالات خواب

بررسی رابطه بین راهبردهای مقابله با استرس و تنش و سلامت روانی در دانشجویان

اثربخشی درمان مبتنی بر شناخت بر بهبود علائم اضطرابی در افراد مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر

بررسی تأثیر شناخت درمانی مبتنی بر تفکر مثبت بر کاهش علائم افسردگی در زنان مبتلا به اختلال افسردگی پس از زایمان

اثربخشی روان درمانی چند رویکردی بر بهبود روابط خانوادگی و کاهش علائم اختلالات روانی در خانواده‌های دارای مشکلات روانی

بررسی رابطه بین تصویر بدنی و اضطراب اجتماعی در دانشجویان با و بدون اختلالات تغذیه‌ای

بررسی رابطه بین خودکارآمدی، سرمایه روانی و سلامت روانی در دانشجویان دختر

اثربخشی درمان شناختی-رفتاری بر بهبود علائم اختلال استرس پس از سانحه تروماتیک

بررسی ارتباط بین اضطراب اجتماعی و تغییرات شیمیایی مغزی در بیماران مبتلا به بیماری افسردگی

اثربخشی درمان مبتنی بر ذهن‌آگاهی در کاهش علائم اختلالات خوردن ناشی از اضطراب

بررسی رابطه بین خودشفقت، شادکامی و اضطراب در دانشجویان

اثربخشی درمان مبتنی بر شناخت بر کاهش علائم اضطرابی در افراد مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر

بررسی رابطه بین شخصیت‌های ساده‌لوح و اختلالات افسردگی و اضطراب در بیماران مبتلا به بیماری قلبی

اثربخشی روان درمانی مبتنی بر رویکرد پذیرش و تعهد در بهبود کیفیت زندگی در بیماران مبتلا به سرطان

بررسی رابطه بین شناخت از خود و دیگران و تعارضات خانوادگی در بیماران مبتلا به اختلالات اضطرابی

اثربخشی درمان مبتنی بر فعالیت فیزیکی در کاهش علائم افسردگی در افراد مبتلا به اختلال افسردگی

بررسی اثربخشی روش‌های جدید درمانی در افراد مبتلا به اختلال اضطراب اجتماعی

بررسی اثربخشی رویکردهای مبتنی بر ذهن‌آگاهی در کاهش سطح افسردگی در زنان باردار

تحلیل عوامل مؤثر بر پایبندی به درمان در افراد مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر

ارزیابی اثربخشی روش‌های شناختی-رفتاری در درمان اختلالات خوردن


شماره تماس 09142435317


عنوان پایان نامه روانشناسی بالینی